THE COLOSSAL VOLUM' EXPRESS WATERPROOF

Produkt: The Colossal Volum' Express Waterproof från Maybeline
Pris: Ca 140kr, finns på de flesta ställen där man säljer smink
Funktion: Ska ge dramatisk volym utan klumpar, vattenfast. 
Användning: När jag tar mascara brukar jag börja med att först böja fransarna i tre steg inifrån och ut. Därefter tar jag på mascaran och drar från roten och utåt, men inte enda ut i topparna. Jag särar på fransarna ännu mer om det behövs med en ögonfransborste och inte först efter det, när mascaran torkat lite, tar jag mascara i topparna. Det gör att det inte klumpar sig lika mycket eftersom fransarna redan börjat torka perfekt separerade nere vid roten. 
Betyg: 5/5
Förklaring: Anledningen till det höga betyget är mycket att detta är en så otroligt prisvärd produkt. För mig fungerar den bra på alla sätt och vis då den förlänger och separerar väldigt bra. Dock ger den inte så jättemycket volym för att kallas för "volym mascara". Vattenfast är den också. Det kan i värsta fall bli pyttelite grått under en lång, hård skoldag men det försvinner tex inte trots att man gnuggar med vatten. Bra både när det regnar eller snöar och när det är varmt!
Första gången jag testade den. Blir bättre resultat med tiden då övning ger färdighet.
Med och utan mascara
/MIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0