Torrshampo: Toni&Guy


Produkt: Torrshampo
Pris: Ca. 120 kr
Funktion: Torrshampon tar bort fettet du får i håret om du inte duschat håret på några dagar. Det är som ett pulver som "suger upp" själva oljan i håret som gör att håret ser fett ut.
Användning: Du sprayar torrshampot i hårrötterna, borstar/masserar in det och väntar i ca. 3 minuter. Har du blont hår gör den också så att rötterna blir lite ljusare, har du mörkare hår är det väldigt noga att du masserar in shampot ordentligt annars kan man se vitt pulver i hårbotten.
Betyg: 2/5
Förklaring: Jag gillar inte att duscha håret varje dag för de sliter så mycket, dock får jag ganska fett hår väldigt fort och därför köpte jag ett torrshampo. Jag måste säga att jag blev lite besviken, man måste spraya väldigt mycket för att de ska funka. Den luktar ganska gott men eftersom man måste spraya så mycket blir lukten ganska stark. Jag köpte mitt torrshampo för ungefär 2 månader sen och flaskan är redan slut.

Tips: Istället för torrshampo kan du ta mjöl eller babypuder att massera in i hårbotten, det funkar oftast lika bra.

/Lina

Kommentarer
Postat av: Linda

Uppdatera mera! :)

Det verkar bli en superblogg!

2010-09-23 @ 12:54:23
URL: http://isvarmt.blogg.se/
Postat av: ellen

Vilken bra och användbar blogg.

2010-09-26 @ 20:36:12
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0